Quérese conseguir unha máquina perfectamente funcional que emule as antigas máquinas recreativas de videoxogos.
É un proxecto pensado para o tempo de lecer, pero pénsase que con el:
• se vai conseguir iniciarse no ámbito da carpintería, empregando distintas ferramentas e técnicas de traballo.
• tamén se vai aprender cousas novas de electricidade e electrónica.
• conseguirase realizar un prototipo final co que poder pasalo ben no tempo libre.
Unha vez construído o proxecto compróbase o seu correcto funcionamento e resólvense todos aqueles problemas que foron xurdindo ao longo do mesmo. O resultado final está colocado na Aula - Taller de Tecnoloxía do IES de Ortigueira.
Despois de traballar neste proxecto puidéronse extraer as seguintes conclusións:
• A partir dunha idea púidose traballar nun proxecto tecnolóxico co que se aprenderon moitas cousas novas.
• Levar un xornal de traballo, facendo apuntamentos dos problemas atopados, é moi importante á hora de traballar nun proxecto tecnolóxico.
• Traballando en equipo, con respecto e cunha boa organización, púidose chegar máis lonxe e dun xeito máis eficiente.